Ahogy én látom...

Kereszténység és programok Szegeden és környékén

Házi Felház Szeged

2017. április 13. 20:15 - blackbird14

Találkozás Istennel

Első bejegyzésemben a Szegedet is megmozdító Felházról szeretnék beszámolni. 

Igeeen! Budapest és Vác után Szegeden is megjelent ez a dicsőítő alkalom, rendes nevén a Házi Felház Szeged. Hihetetlen, de működik. Isten működik.

A fiatalos, jó hangulatú, nyitott alkalomnak először a Széchenyi Café, majd két hétre rá a Kapca Kávézó adott helyet. De mi is ez igazából?

Találkozás Istennel - hirdeti a szerdai Esemény leírása. Valóban: mikor az ember belép a terembe, érződik a nyugalom és béke, hogy itt baj biztos nem érhet. Izgatottan vártam az eseményt a Kapcában, hogy mára mit is tervez az Isten?

hazifelhaz.jpg

A dicsőítő banda a baptisták közül került ki: sok dalt nem ismertem...amitől először nem voltam feldobva, de két refrén után, teljesen bele tudtam élni magam, és az egész vitt magával. Volt, hogy a tömeg magától folytatta a számokat, sokan tapsoltak is. Persze, hiszen jelen volt a Szentlélek, amitől bár hideg volt a kezem, az arcom forrón égett, kapott egy kis pírt. :) 

Szépen ívelt az este, 9 óra után elmondták az Evangéliumot. Ezután lehetett imát kérni, amiben nem volt hiány. Sokan hordoznak terhet, sokan kaptak hatalmas sebeket és sokan vágynak Isten jelenlétére jobban az életükben. Én is megélhettem szerdán Isten hatalmas nyugalmát, ahogy bebizonyítja nekem, hogy bármennyire is aggodalmakkal teli a jövőm, Ő itt van velem, nem egyedül kell végigcsinálnom. Ezeken az alkalmakon közösségben élheted meg, hogy Jézus igenis szeret, gyógyít, üzenetet ad, fájdalmakat vesz el. Igenis jelen van. Igenis ÉL!

Ha folyamatosan keresel valamit, keresed mindenféle ártalmas és talán kevésbé romboló, de semleges dolgokban...menj el egy Házi Felház alkalomra! Nézd meg, hogy mi is ez. Tapasztald meg. Elmondani, leírni nem tudom. Érezni kell, hogy Isten szeret...

 

Kép: Házi Felház Szeged Facebook oldal

Facebook link: https://www.facebook.com/hazifelhazszeged/?fref=ts

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://istenkezeben.blog.hu/api/trackback/id/tr7212424565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása