Ahogy én látom...

Kereszténység és programok Szegeden és környékén

Értéktelen vagyok?!

2017. július 21. 15:41 - blackbird14

Mindenkinek vannak néha elszomorító gondolatai, amikor a végtelenségig tudnánk sorolni a negatív tulajdonságainkat, a világ szörnyűségeit, igazságtalanságait és a saját életünk értéktelenségét. Ebben a bejegyzésben P. Gabi írását olvashatjátok erről a témáról. Ahogyan ő látja....

"...Értéktelen vagyok. Semmit sem számítok. Senkinek sem vagyok fontos. Engem nem szeretnek. Nincs szükség rám. Nem kellek. Jobb lenne, ha nem lennék. Semmire sem vagyok jó. Nincs haszna az életemnek..."

Ilyen és hasonló gondolatok hada árasztott el aznap is, mikor ön-megvetésem közepette a Lélek megértette velem, miért is hazugság a Sátán suttogása. Persze én észből tudtam nagyon jól, hogy a Szentírás termédek helyen  tanúskodik értékességemről, és az Atya irántam való szeretetéről, számomra ezek mégiscsak üres szavaknak bizonyultak, mert a fejemben állandó kérdések hada sorakozott megdönteni mindezt.
Hol tapasztalom ezt meg a való életben? Akkor miért történik velem ennyi rossz? Akkor miért nem érzem, hogy szeretnének? És még végtelen kérdés... 

A Sátán hazudik. Hogy miért vagyok ebben annyira biztos? Hiszen, ha valóban értéktelen lennék, miért foglalkozna velem pont a Sátán? Mit érdekelné őt, hogy élek, vagy halok?! Avval, hogy ilyesféle gondolatokat igyekszik elhitetni velem a gonosz, pont evvel hazudtolja meg magát. Hiszen pont ő az, aki harcol értünk, hogy nehogy a Jóistenéi legyünk. Mert kellünk neki. Ahogy a Jóistennek is. Hiszen a Sátán nem hülye, nem harcolna értünk, ha simán megkapna bennünket. 

Gondoljunk csak bele! A világon a két leghatalmasabb erő, az Isten és a Sátán harcol csakis miértünk. Egyenként, mindannyiunkért! Akkor már hogy lennénk értéktelenek? Monumentális méretű küzdelmek folynak, "csupán" a lelkeinkért. 

Nem is akármilyen küzdelem. A rossz oldal pillanatról pillanatra ott van mindenhol és igyekszik beférkőzni a gondolatainkba és megnyerni magának, míg Jézus az életét adta értünk a küzdelemben. Értéktelen ember akiért ekkora harc folyik? Akiért tökéletesen ártatlan élet áldozza fel önmagát?

Hogy lennék értéktelen, mikor a világmindenség két leghatalmasabb ereje, maga a JÓ és a ROSSZ küzd értem? 
Annyira számítok, annyira számít az az egy lélek, aki én vagyok, hogy mindent megtesz értem hogy magájénak tudjon az a legősibb ellentét, ami mindent meghatároz. 

kép: https://www.google.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://istenkezeben.blog.hu/api/trackback/id/tr412662311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása