Ahogy én látom...

Kereszténység és programok Szegeden és környékén

Énekelj az Úrnak, új éneket!

2017. április 22. 12:39 - blackbird14

Az I. Domaszéki Dicsőítés margójára

  Április 21-én volt az első dicsőítő alkalom Domaszéken. A szervezés már egy hónappal előtte megkezdődött, én is már izgatottan vártam, hogyan fogadja a nép az Úr munkálkodását.

  El kell mondjam, mindenki tele volt kételyekkel hányan is fognak eljönni. Én is. De innen is látszik, hogy Istennek mindig sokkal nagyobbak a tervei, mint amit mi el tudnánk képzelni. A padok megteltek általános iskolásokkal, szülőkkel, nagyszülőkkel és néhány fiatallal. Még Szegedről is jöttek páran. A kisiskolások sokszor állva, kitárt karokkal dicsérték az Urat, néhány zeneszámot kívülről tudtak! A Szabad-ON Katolikus Dicsőítő Közösség tagjai mind örültek a felkérésnek és nagy várakozással érkeztek Domaszékre. Szakál Márk pedig tanított arról, hogy akármilyen teher van is rajtunk, Isten hatalmas szeretettel szeret, és azt akarja, hogy boldogok legyünk! Én pedig tanúságot tettem arról, hogyan találtam meg célomat Istennel, hogyan mutatta meg nekem, mi a célja velem kapcsolatban. :) 

  Majd Károly atya egyesével áldását adta a hívőkre, miközben a zenekar tovább zenélt. Felemelő volt azt látnom, ahogy a tömeg előre megy és szinte "szomjasan" várják életükbe Isten áldását! Az atya számomra pont aktuális dolgot mondott az áldás közben, meg is hatódtam.

  A dicsőítés után az ifi hittanosok tagjai a hittan tanítókkal együtt megvendégeléssel készültek és fogadták az embereket a hittan teremben, ahová alig fértünk be. Köszönjük a szervezést! 

  Az este során többen odajöttek hozzám, hogy nagyon megragadta őket ez az alkalom és még soha nem voltak ilyen eseményen, de ha lesz következőleg, ők biztosan jönnek. Mi ez, ha nem Isten megkezdett munkája? Mi ez, ha nem az elültetett magok kezdenek a felszínre jutni? Nem szabad most megállnia Domaszéknek és elfojtani a növekedést. "Olyan lesz a lelkük, mint az öntözött kert, és nem epedeznek már tovább." (Jer 31, 12) 

dc12b1d7fa2476785356cdb8f9df7139_1.jpgA legjobb rész még hátra van...nagyon áldott alkalom volt, remélem nem az utolsó!

 

 

 

 

Kép: pinterest.com

Esemény: https://www.facebook.com/events/1006447876153821/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://istenkezeben.blog.hu/api/trackback/id/tr7612445389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása