Ahogy én látom...

Kereszténység és programok Szegeden és környékén

5+1 kedvenc keresztény YouTuberem

2017. augusztus 04. 15:54 - blackbird14

Összeszedem azokat a klassz YouTube csatornákat, amelyeket rendszerint nézegetek. Lássuk...

1. kirbyisaboss - Kirby Minnick (angol) 

Először egy olyan videójára találtam rá, amelyben tanúbizonyságot tesz...egyből megérintett a története. Azóta folyamatosan követem és egyre jobban megtetszik az, ahogyan érthetővé és menővé teszi a kereszténységet. Beszél a Bibliáról, beszél a szerelemről, a hitéről és ahogyan megéli a kereszténységet. Ő angolul beszél, de egészen érthetően veszi fel a videóit, így nagyrészt majdnem mindent megértek belőle. Őszintén, a vallást nem szégyellve kiáll, és elmondja például, hogy egy baleset után hogyan köszönte meg Isten gondviselését, vagy hogyan kéri Isten áldását a jövendőbelijének és a jövendőbeli gyermekei számára. 

Kirby tanúságtétele:

My Testimony || How I Came to Jesus

2. Hamar Donát (magyar) 

Hamar Donát tavaly december óta az egyik kedvenc videósom, bár mostanában ezen a téren nem aktívkodik, a budapesti Grace Home-ban szokott előadást/tanítást tartani. Szeretem a könnyed hangvételű, jól összevágott videóit. Viccesre veszi a komoly témákat, mégis ez teszi őt különösen érthetővé. Iratkozzatok fel a csatornájára, én ezalatt a fél év alatt is sokat tanultam tőle!

Hamar Donát egyik videója a házasságról:

23 ÉVESEN HÁZASODTAM - ÉS KIRÁLY!!

3. Coffee and Bible Time (angol) 

Ez a csatorna igazi csajos-Bibliás-kávés kánaán. Juj, nagyon szeretem ezt a két csajt, ahogyan megmutatják, ők hogyan is tanulmányozzák a Bibliát, melyik a kedvenc részük, vagy hogyan készítenek imanaplót. Maga a hangulata, a design, a háttér.... minden annyira egyedi, hogy első megnézésre ki szerettem volna színezni az egész Bibliámat! :D Általuk jöttem rá, hogy a Bibliát többet...jóval többet....kellene olvasnom. Inspiráció az egész csatorna, tőlük is sokat tanultam.

Coffee and Bible Time - Ashley bemutatja a Bibliáját:

Bible Walk Through! // Coffee and Bible Time

4. Heaven On Earth (magyar)

Egyszerű, brutálisan őszinte, hidegkirázóan aktuális. Ez a lány olyan, mint én vagy te. DE! Fogta magát és a YouTube-ot használja arra, hogy magyarok és nemzetek millióihoz eljusson Isten üzenete. A depresszióból felépülve Isten dicsőségére tanítja a nemzedéket, megosztja értékes gondolatait. Volt, hogy egy-egy videót végigsírtam, vagy csodálkoztam, hogy egy ilyen kis törékeny, visszahúzódó lány hogyan állhat elő ilyen okos gondolattal, vagy éppen ilyen erős kijelentéssel. Aztán rájöttem, hogy ez igenis az Úrtól van... Talán nincs semmilyen tapasztalata videózás terén, de csatornája mégis értékesebb, mint egyes híres sztárok videói. 

Éva éppen a depresszióból való szabadulásáról mesél:

Válogasd meg a gondolataid!

5. Girl Defined - Kristen Clark és Bethany Baird (angol)

Az alábbi videót láttam először tőlük, még mielőtt a 777blog.hu is lefordította volna (cikk itt). Kristen nem semmi, hogy őszintén beismeri ő mit hibázott el, mit csinálna másképp a házassága előtt. Megfogott, hogy milyen tisztaság, őszinteség és összeszedettség jellemzi a videót és magát Kristent, aki mesél. A többi videójuk között az öltözködés is szerepel, bár az a videó számomra csak egy bizonyos szintig rokonszenves. Őket folyamatosan nem követem, de szívesen hallgatok bele a házasságról, szingliségről, randizásról szóló felvételeikbe, és olyankor megnyugszom, hogy "Okés, nem vagyok egyedül, hogy így vagy úgy gondolom." :)

Girl Defined: 6 dolog, amit minden keresztény lánynak tudnia kell a házasság előtt

6 Things Every Christian Girl Needs to Know Before Getting Married

+1 kedvenc: 777 blog videók

KV. Nem kávé, hanem kérdések és válaszok. :) Hodász András atya (Ifa) válaszai a kérdéseinkre. Bárki tehet fel kérdést és biztos választ kap egy videó keretein belül. Vicces, könnyed, fiatalos, rávezető videók, amelyek 5 perc alatt megnézhetőek. Klassz kezdeményezés! 

KV - Ördögűzés, kötelező házasság, pap leszek

camera.jpg

Helyezd a fókuszt Istenre! :)

 

Kép: picjumbo.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://istenkezeben.blog.hu/api/trackback/id/tr5812679329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása