Ahogy én látom...

Kereszténység és programok Szegeden és környékén

Regionális Karizmatikus Találkozó - Szeged

2017. április 28. 10:24 - blackbird14

Te vagy városunk Ura...

  Sajnos én nem lehettem ott április 22-én Felsővároson a találkozón, de nem maradhat ki ez az esemény sem a repertoárból. Így megkértem Noé Benedeket, foglalja össze, ő hogyan is élte meg ezt az alkalmat. Íme a beszámoló: 

 A szombati Regionális Karizmatikus Találkozó nagyon nagy élmény volt számomra. Bár a hangosító pult mögött álltam, én is át tudtam élni mind a dicsőítéseket, mind pedig a szentségimádást is. Nagyon tetszett a tanítók közvetlensége, hogy látszott rajtuk, ők is ugyanannyira várják az Ébredést, mint én :)  A szentségimádás alatt volt egy nagyon csodálatos élményem... Kunszabó Zoli vezette ezt az alkalmat és amikor már nagyon benne voltunk az imádatban, ő mondta, hogy érezzük, ahogy megcsap a Szentlélek szele. Amint ezt kimondta, valahonnan jött egy fuvallat és átjárta az egész lényemet. Nagyon csodálatos volt az az érzés, amit ez kiváltott belőlem! Dicsőség az Úrnak!

fire.jpg

  Tavaly rám is nagy hatással volt ez a nap, mert először találkoztam az ismeret szavával, mint karizmával. Nem én kaptam üzenetet, csak rólam szólt, de nagyon meghatározó Isten-tapasztalásként marad meg az életemben. Mennyi az esélye, hogy egy ember, akit nem is ismersz, kimondja a legmélyebb félelmeidet, és azt mondja Isten már gondoskodik az ügyedben? Semmi. De Isten a Szentlélek által ezt is meg tudja tenni. Mert neki semmi sem lehetetlen! ;) 

   A következő dal pedig bizonyíték arra, hogy az Ébredés elkezdődött - Szegeden is:Te vagy városunk Ura 

 

Kép: pinterest.com

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://istenkezeben.blog.hu/api/trackback/id/tr2712460129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása