Ahogy én látom...

Kereszténység és programok Szegeden és környékén

Tágas Tér - záróalkalom

2017. május 21. 16:00 - blackbird14

2017. május 17-én, szerdán újra összegyűltek Szeged keresztény közösségei, hogy együtt készüljenek a Tágas Tér Fesztiválra. Én is ott voltam az eseményen, nézzük, mi zajlott aznap este...

Erre az eseményre egy kemény nap után futottam be, de már akkor örültem, hogy maradtam, mikor beléptem az ajtón. Újra és újra rá kell ébrednem, hogy az Istennel töltött idő soha nem megy kárba, a szegedi közösségek tagjaival pedig mindig jó együtt dicsőíteni, bármilyen ok is húzna vissza.

A dicsőítő banda több szegedi felekezetből állt össze, és így zenéltek együtt, számunkra jelezve azdd34ca591bc247b393ae62c50181847d.jpg összefogást, az egy célt, az egy személyt, aki miatt most itt vagyunk. Az igen tüzes énekek után, Oláh Tibor mondott tanítást. Tibor a Hillsong Budapest Connect gyülekezet egyik alapító tagja, amely az Angliában lévő Hillsong Church-höz hasonlóan működik. A tanításban megragadott engem, hogy több olyan példát is mondott az életéből, amikor a barátai, ismerősei megtértek. Igazából így elmondva olyan egyszerűnek tűnt az evangelizáció: az, hogy beszéljek az életemről, a hitemről a nem hívő barátaimnak és hogy csak szeressem őket. Emiatt kedvet kaptam kirohanni az utcára és Jézusról beszélni az embereknek, de persze ez nem ilyen egyszerű számomra (bár az lenne :) ). De az megnyugtatott, hogy például az apostolok közössége volt az első közösség, ők voltak az első evangelizátorok és igazából ők sem tudták mihez kezdjenek az elhívással, de mint mára láthatjuk, valamit nagyon jól csináltak. Rábízták magukat Istenre, és volt kiről példát venniük! 

Ezen az estén debütált a Tágas Tér film, mely a 2017. szeptember 8-10. között megrendezésre kerülő Tágas Tér Fesztivált reklámozza. Kiderült, hogy Szegedre érkezik idén ősszel a Hanna Projekt, Pintér Béla, a Fool Moon, Lajkó Félix és Martin Smith valamint Rúzsa Magdi is!! 

A film itt megnézhető: katt

A Tágas Tér Facebook-eseménye: katt 

tagaster.jpg

Az alkalmon azt is bejelentették, hogy szívesen várnak önkénteseket különböző munkaterületre, melyekre már ott lehetett jelentkezni. Az igazi szervezés csak most kezdődik, érdeklődni a Tágas Tér Facebook oldalán lehet.

Szerintem a Tágas Tér nagyon jó alkalom arra, hogy a szegedi közösségek összefogjanak, megerősödjenek és nekem büszkeséggel tölti el a szívem, hogy Szeged ekkora mértékű keresztény eseménynek ad otthon. Merjünk bátrak lenni, a hívő és nem hívő barátainkat, ismerőseinket meghívni...lépjünk ki a Tágas Térre! :) 

Hasznos linkek:

Tágas Tér Facebook-oldal: itt

Tágas Tér záróalkalom eseménye: itt 

Budapest Connect Facebook-oldala: itt

Kép (1): pinterest.com

Kép (2): Facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://istenkezeben.blog.hu/api/trackback/id/tr6212528553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása